آخرین اخبار

عضویت در لشگر سایبری

بسم الله قاصم الجبارین
السلام علیک یا رسول الله
السلام علیک یا امیر المومنین

❤️ امام خامنه ای:
باید از انفعال در عرصه فضای مجازی خارج شد.
انقلابیون در فضای مجازی فقط دریافت کننده پیام نباشند.
تا آنجا که می توانید … روشنگری کنید، بصیرت افزایی کنید.

سلام
توضیح کوچکی در مورد اینکه قراره با کمک همدیگه چکار کنیم

مقام معظم رهبری(حفظه الله): اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب است.

در همین راستا بخش یگان سایبری موسسه امیربیان راه اندازی شد
قراره یک شبکه سازی بزرگ در فضای مجازی و با اولویت نرم افزار واتساپ داشته باشیم برای رسوندن محتواهای مؤثر و عامه پسند توی فضای مجازی به دست عموم مردم به هدف جریان سازی در سطح جامعه و در ادامه انشاالله بتونیم سراغ نرم افزارهای دیگه هم بریم
دوست عزیز! ما بیش از چند هزار طلبه هستیم در اصفهان و در دیگر شهرهای کشور که اگر بتونیم این محتوا را فقط به دست فامیل و آشنایان خودمون برسونیم یک کار بزرگ رقم میخوره به قصد زمینه سازی برای ظهور امام زمان ارواحنافداه انشاالله.

حالا نحوه کار چطوری هست؟
فعالیت ما در فضای واتساپ هست و شما بزرگوار می‌تونید با یک کار ساده به این حرکت موثر کمک کنید و اون اینکه در فضای واتساپ یک لیست انتشارِ حداقل صد نفره و حتی بیشتر (تا حداکثر 250 نفر) از فامیل و آشنایان خودتون تشکیل بدید و در ادامه شما با توجه به شناختی که از فامیل و دوستانتون دارید از بین محتواهای زیبا و متناسب با عموم جامعه ای که براتون می‌فرستیم , انتخاب و در لیست انتشار خودتون منتشر می‌کنید و البته با مخاطب شناسی ای که کردیم و کمک شما غالب این محتوا ها متناسب با عزیزانِ شما هست و به‌همین راحتی در یک حرکت بزرگ و مؤثر سهیم می‌شید.
⬅️این محتواها شامل محتواهای مختلفی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، دینی، مثل نکات همسرداری، تربیت فرزند، طنز حلال، شهدا، مناظر زیبای ایران و موفقیت‌های کشورمون و محتواهای جذاب دیگه می‌شه.
❓سوال: فامیل ما هر محتوایی نمی پسندند و اصولاً ممکنه خیلی انقلابی یا حتی مذهبی هم نباشند؟!
✅جواب: محتواهای ما کاملاً بدون جهت های سیاسی و مذهبی خاص هست. ما کارمون روی قشر خاکستری هست پس محتواهامون طوریه که هم مناسب قشر مذهبی و هم مناسب قشر خاکستری باشه.

❇️البته قرار نیست ما هر روز شما رو با محتوا بمبارون کنیم که خسته بشید و از طرفی هم افرادی که براشون میفرستید زده بشن. ما سعیمون این هست که توی هفته حداقل چندتا دونه محتوای خوب و اثرگذار بفرستیم که قابل استفاده باشه.
☑️البته سعی میکنیم که این ارسال ها از طرف ما تا جایی منظم بشه که بدونید کدوم روز چه محتوایی و با چه موضوعی در اختیار دارید.
توی مناسبت های مهم و خاص هم به صورت روزشمار براتون وضعیت یا همون استوری هم میفرستیم.

عزیزان! رفقای یگان سایبری با فعالیت بی وقفه سعی کردند فضایی تشکیل بشه که انشاالله بتونیم موثرتر از قبل وظیفه خودمون را برای انقلاب و زمینه سازی برای ظهور امام زمان ارواحنافداه بهتر انجام بدیم و این حجّت را بر ما تمام میکنه. دیگه تصمیم با شماست.
فضا و محتوا از ما و انتشار با یک کلیک از شما

♨️در ضمن در صورت تمایل میتونید:
1️⃣برای تکمیل کادر جهادی یگان سایبری به ما بپیوندید و با ما همکاری نمائید تا از توان و فکر و ایده های شما برای بهبود این طرح استفاده کنیم.
2️⃣رساننده و مُبلغ این طرح به دوستان و رفقای طلبه مان باشید تا اینکار سریعتر پیش بره و همدیگه را زودتر پیدا کنیم.

بازهم از همراهی شما ممنونیم
همیشه موفق و شاد و پیروز باشید
یا مهدی…

 

برای اتصال به یگان سایبری امیربیان کافیست شماره ی 09938201648  را در مخاطبین خود به نام “یگان سایبری امیربیان” ذخیره کنید و در واتساپ عبارت “لبیک”  را به این شماره بفرستید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا